вівторок, 24 лютого 2015 р.

вишиванка з півниками

Привіт усім, хто мене ще пам`ятає :)!
Давненько я тут не з`являлась, погрузла повністю в роботі і все менше часу залишається для улюбленого хоббі. Але скажу, що зовсім я рукоділля не закинула. Потрошку колупала вишиванку, яку почала ще восени. Ця сорочка - подарунок другові, який живе дуже далеко від України. Візерунок знайшла в неті і скажу, що вишивається він легко і швидко. Правда, через здоров`я, я два місяці до голки не торкалась, тому трохи в мене той процес затягнувся. Але результатом я задоволена. Сорочка вийшла якраз як для молодого чоловіка - легка і яскрава. Матеріали використала ті ж, що для попередніх вишиванок: тканина "онікс", нитки DMC 321

61 коментар:

  1. Дуже гарно! Незвичайний візерунок, цікавий!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! мені теж сподобалось вишивати не традиційну вишиванку

      Видалити
  2. Очень красиво!
    Ольча, что со здоровьем? Уже в норме?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую Олічка! здоров"я добре, але сподіваюся, що буде ще краще :)

      Видалити
  3. Як гарно! Ніколи ще не зустрічала подібних візерунків на сорочках!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! я вже бачила таку, але в зеленому і чорному кольорі

      Видалити
  4. Оля, коли побачила візерунок - очам не повірила! Я теж його собі вишиваю, правда білим шовком на бірюзовому фоні:)) і теж довго вже вишиваю, уривками на роботі:) Цей візерунок був у спеціальному випуску журналу "Українська вишивка", приуроченому весіллю і розташований був на весільному платті нареченої, бо птахи у гніздах на родовому дереві символізують сім'ю, родину.
    Дуже гарний буде подарунок!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дуже цікаво побачити твій варіант!

      Видалити
  5. дуже красиво! така вишиванка гарно підійде нареченому на весілля.:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! то не наречений, але хлопець молодий

      Видалити
  6. Я тобі вже казала, що вишиванка неймовірна!!!
    Здоров"я тобі!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Красивая вышиванка получилась. Честно говоря, восхищаюсь рукодельницами, которые вышивают вышиванки. Я все никак не пойму с какой стороны к ней подойти и с чего начать, и это ведь так долго )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! не довго, але монотонно :). і зовсім просто

      Видалити
  8. Оля, потрясающая вышиванка! Очень понравился необычный узор! Можно попросить схемку? Если она бесплатная, конечно! Я бы такую сыну вышила:)
    И, надеюсь, проблемы со здоровьем были временными. Берегите себя!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! сама знайшла у вільному доступі, тому думаю, що поділитися можна. вислала на пошту

      Видалити
  9. Очень красивая работа! Просто очень!

    ВідповістиВидалити
  10. Оля, у тебя такая красивая, утонченная вышиванка получилась! Ты такая молодец!!!!!

    ВідповістиВидалити
  11. майстерна робота, я за вишиванки взагалі не берусь-є шанс залишити на пів дорозі )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую Христя! в мене більше шансів залишити шось інше, а вишиванку легше завершити

      Видалити
  12. Краса неймовірна! Важко розлучатися з такою красою, але нехай другові сподобається!

    ВідповістиВидалити
  13. Неперевершений буде подарунок і такий зміст глибокий в візерунок закладено. Браво!

    ВідповістиВидалити
  14. Настоящая, живая вышивка! Очень красиво!
    Прогулялась по вашему блогу - впечатлил! Так красиво, уютно и душевно. Буду с огромным интересом наблюдать за вашим творчеством! Желаю безграничного вдохновения!
    К сожалению украинский знаю очень-очень плохо, поэтому больше буду воспринимать фотографии. Но ведь это не страшно, правда? Я и английский и венгерский не знаю))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оля, большое спасибо! Ко мне на "ты", пожалуйста :). Я русский тоже не очень знаю, но главное ведь что говоришь, а не на каком языке. Думаю, что разберемся :)). В любом случае "добро пожаловать"!

      Видалити
  15. Олю, дивовижна робота! Красиво, стильно, змістовно!
    Бажаю, щоб здоров"я було міцним, не хворій більше :)

    ВідповістиВидалити
  16. Очень красивая вышивка! Чудесно смотрится!

    ВідповістиВидалити
  17. Неймовірно гарна вишиванка!!! Зачарувала!

    ВідповістиВидалити
  18. Оля, який дорогий подарунок! Візерунок чудовий і цікавий!!

    ВідповістиВидалити
  19. Олечка, шикарная вышивка! И как смотрится!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибо Оленька! и добро пожаловать

      Видалити
  20. Доброго дня, дуже симпатична робота!!! а можна схему будь-ласка?! буду дуже вдячна! ,)
    cham89@mail.ru

    ВідповістиВидалити
  21. Ну дуже подобається схема, перерила весь інтернет,неможу знайти:(((.
    Скиньте будь-ласочка хто небудь, буду дуже вдячна S_ana_@ukr.net

    ВідповістиВидалити
  22. неймовірно гарно) скіньте, будь ласочка, схему вишивки)viktoria_syrotiuk@mail.ru

    ВідповістиВидалити
  23. неймовірно гарно) скіньте, будь ласочка, схему вишивки)viktoria_syrotiuk@mail.ru

    ВідповістиВидалити
  24. неймовірно гарно) скиньте, будь ласка, схему вишивки) eleonora89@ukr.net

    ВідповістиВидалити