вівторок, 18 вересня 2012 р.

косметичка горошково-рожева

думаю, що всі вже знайомі з книгою Hélène Le Berre "Les petites filles modèles". мене вона теж не залишила байдужою - чудові іронічні сюжети так і просять взятись за роботу. опиратись я не могла, бо ця дівчинка з котиком мені дуууже подобається. а ще за кілька днів День народження в моєї подруги з дуже котячим прізвищем :). і так зійшлись зорі, що народилась ось така косметичка. не обійшлось без мого улюбленого горошку :)
для пошиття використала ось цей МК , корейську тканину в горошок, застібку-блискавку і великий азарт :). вишивка виконана на льоні Belfast нитками DMC по ключу.

дівчинка виявилась вредною і фотографуватись ніяк не хотіла. я зробила мільйон фото і жодна мене не задовільняє, але сил переробляти нема, тому показую так як вийшло. сподіваюсь, колись я таки навчусь фотографувати :)




30 коментарів:

  1. Надзвичайний сюжетик, подобається дуже! В косметичку вписався якраз, а горох так доповнив це все!!! Думаю, подруга не залишиться байдужою))) Я б пригала!

    ВідповістиВидалити
  2. Суперова косметичка вийшла, така дівчача і яскрава, для хорошого настрою)))

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже гарний сюжет та чудове поєднання з горошковою тканиною. Вона так пасує до плаття дівчинки і до настрою який виникає дивлячись на цю милу пару :)

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже гарно, стильно та акуратно!!! Чудовий подарунок!

    ВідповістиВидалити
  5. Красота какая!!! Безумно нравится этот дизайн! :))

    ВідповістиВидалити
  6. Оль, та дивчины, они все такие )))) По себе сужу ))))
    Красивая сумочка, нежно-наивная! И очень милая!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ну да, такая красавица капризы себе может позволить :)

      Видалити
  7. дякую усім за відгуки! дуже приємно, що вам подобається моя робота

    ВідповістиВидалити
  8. Оль, вона не просто подобається, вона зачаровує! ;) дуже гарна косметичка ))

    ВідповістиВидалити
  9. Мила, гарна, для киці-подруги - суперова!

    ВідповістиВидалити
  10. Чудова річ! Як завжди - любуюся черговим витвором :)

    ВідповістиВидалити
  11. Я, чомусь вже здогадуюсь для кого цей подарунок із котиком))) Оля, дуже гарно і водночас так стильно і оригінально! Сюжет просто заворожує і заставляє думати, що ж далі... короче, ти крута! все супер!

    ВідповістиВидалити
  12. дякую дівчатка, ваша оцінка для мене дуже важлива

    ВідповістиВидалити
  13. Очень красиво! Такая нежная, милая вышивка, косметичка очень приятная и красивая!

    ВідповістиВидалити
  14. дуже гарно! я раніше з обережністю до сірого ставилась, а тепер тааак подобається його поєднання з іншими кольорами, на такому фоні все виглядає виразніше і яскравіше!а сіро-рожевий, то взагалі бомба!

    ВідповістиВидалити
  15. Косметичка чудова! Сюжет такий ніжно-грайливий, поєднання кольорів дуже вдале. Я впевнена - подруга буде в захваті від такого чарівного подарунку!

    ВідповістиВидалити
  16. Очень нежная и красивая косметичка! Сюжет вышивки наивен и в то же время очень эффектен!

    ВідповістиВидалити
  17. дякую! завтра день "Х" :) - буду дарувати

    ВідповістиВидалити
  18. Очень нежная и милая вышивка :) И очень уютный блог, рада знакомству :)

    ВідповістиВидалити
  19. У Вас дуже цікаві і дуууууже акуратні роботи!
    Приємно було зайти до Вас в гості)))

    ВідповістиВидалити