четвер, 30 серпня 2012 р.

РОЗІГРАШ!!!

Ось і настав день розіграшу! Правду кажучи, я зовсім не сподівалась на таку кількість бажаючих взяти у ньому участь. Дякую усім, хто висловив бажання поласувати моєю цукерочкою і тим, хто залишився у мене в ПЧ.  Оскільки зробити таку кількість карточок з іменами я просто не маю змоги і часу, тому ім"я переможця вибрав рендом. і так, (та-да-да-дамм) переможцем стає
І це AliseKiss ( http://intheorderofthings.blogspot.com/).  Вітаю і чекаю координат на пошту olia_black@mail.ru
А також додатковий малююююсінький презентик для Іри Шуляченко (http://handmadeinv.blogspot.com/), яка перша записалась, а в рендомі таким,  як правило, не щастить. Отже, твоїх координат я теж чекаю на пошту ;).
Дякую усім, цукерочка не остання, помилки враховані і до наступних розіграшів!!!

15 коментарів:

  1. Вітаю дівчат! Дякую за розіграш!

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо за конфетку!!!
    Поздравляю девчёнок!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. замечательная конфетка.
    Поздравляю победительницу.
    Приглашаю к себе на конфетку

    ВідповістиВидалити
  4. Ой, как неожиданно)))Правда))))Целый день убиралась и вот только доползла до блога))))Просматриваю новости и глазам не верю)))Поморгала для четкости, ну точно, Я))))))Огромное спасибо))))У меня еще никогда не было таких интересных тканей, а трикотаж с эффектом ворса - это очень оригинально)))И пуговки ручной работы - вот чудо-то)))))Прелесть.Огромное преогромное спасибо)))))Пойду писать письмо))))))

    ВідповістиВидалити
  5. Чудесная конфетка была, поздравляю победительницу!!!

    ВідповістиВидалити
  6. спасибо большое за розыгыгрыш :)) очень рада за победителей!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Эххх, конфетка была очень вкусная. Спасибо Вам за розыгрыш!
    Победительницам желаю творческого вдохновения и реализации ярких задумок! :)

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую за розiграш! Дуже сподобалось у вас)))

    ВідповістиВидалити
  9. Ай, какая вкусная конфетка:) Поздравляю девочек!

    ВідповістиВидалити
  10. Спасибо за конфету, победителя поздравляю!

    ВідповістиВидалити
  11. Вітаю дівчаток-щасливиць!!
    Олю, дякую за чудову цукерочку! Приємної творчості!!

    ВідповістиВидалити
  12. оо, как я рада за Ирочку!! :) Поздравляю девочек!

    ВідповістиВидалити