понеділок, 2 січня 2012 р.

ЗНовим роком!

З Новим роком дорогі читачі і гості мого блогу! Бажаю вам усім здоров"я, натхнення до творчості і позитиву!
Деякий час мене тут не було і я не похвалилась вам подаруночками, які я отримала. Це були дуже приємні сюрпризи. від Іринки
я сподівалась повісити цю рукавичку на ялиночку, але Терезочка мені не дозволяє, вона нею грається :))).
а перед самим НР я отримала ще чудову листівочку від Надійки

дякую вам дівчатка а такі приємні подарунки.
і ще хочу показати свою ялиночку. іграшки дошивались в останній день старого року. в мене часто буває все в останній момент :) і це те, що я хотіла б виправити в настпному році . сердечка - класичні тільдовські. зірка - за ось цим МК





4 коментарі:

  1. З Новим роком!!! Нехай усе задумане збудеться!
    Чудові подарунки і дуууже симпатична ялиночка!

    ВідповістиВидалити
  2. Олічка, ялиночка дуже класна)))) Молодчинка) Стільки красоти нашила) Зірочка-непереверена))) Цьом-цьом!
    Веселих свят!

    ВідповістиВидалити
  3. З Новим роком, Олічка!! Чудова ялиночка ;) рада, що подаруночок сподобався ;)

    ВідповістиВидалити
  4. Олічка, з Новим роком!!!! Здійснення мрій і всього самого найкращого!!!
    ялинка твоя просто шикарна!!! молодчина!!!
    і подаруночки надзвичайно красиві ))

    ВідповістиВидалити